Ervaringen van patienten

Hr./Mevr. T.O, 13-12-2017
Met dank aan dermatoloog en assistenten. Zeer tevreden.

Anoniem, 08-12-2017
Complimenten aan de jonge arts. Zeer net en vriendelijk voorkomen. Fijne zorginstelling. Prettig en vriendelijk.

Hr./Mevr. D., 16-11-2017
De Goede service, zelfs een kop koffie of thee aangeboden in de wachtruimte, dat is nog eens denken over “hoe voel ik mij thuis”.

Mevr. v.E.-S., 16-11-2017
De complimenten. Arts nam de tijd en ik voelde me in goede handen, assistenten waren erg vriendelijk.

Mevr. A.B.-d.B, 14-11-2017
De deskundigheid waardeer ik ten zeerste. Kopje koffie in de wachtruimte zou fijn zijn.

Mevr. L.v.L., 08-11-2017
De dermatoloog had ook nog aandacht voor mij al was het niet haar vakgebied. Verlichtte mijn angst voor een andere ingreep. Complimenten voor de stagiaires die precies vertelden wat en waarom ze iets gingen doen. Er werd niet over mij heen gepraat.

Anoniem, 07-11-2017
Ik zou zeggen: ga zo door!! Parkeerplaats mag ruimer

Hr./Mevr. A.H., 07-11-2017
Doordat de behandelende arts ook een moeder was, begreep ze precies wat ik bedoelde. Ik denk dat er verbetering valt te boeken bij de balie waar je je ziekenhuiskaart(ponskaartje) moet ophalen. Het gedeelte waar je in de rij staat is niet goed weergegeven. İk stond bij de banken. Als ik daarna niet naar mijn werk moest, zou ik het (niet expres) voordringen niet erg gevonden hebben. Maar dit keer had ik haast. İk kreeg van de andere client te horen dat ze niet door had, dat ik in de rij stond.

Hr. A.d.H, 06-11-2017
Prettige persoonlijke behandeling.

Mevr. M.v.E-K., 03-11-2017
A
rts was geïnteresseerd en was duidelijk in zijn uitleg. Goed en betrouwbaar ziekenhuis.

Mevr. A.v.d.V.-D., 02-11-2017
Super geholpen ondanks drukte

Hr.B. H., 31-10-2017
Prima uitleg en duidelijke afspraken. Mijn ervaringen met alle personen waarmee ik te maken kreeg zijn positief. Prima ziekenhuis met deskundige artsen en vriendelijke medewerkers. Parkeerterrein is erg rommelig door de werkzaamheden. Werkzaamheden duren erg lang.

Mevr. A.J.S.-D., 25-10-2017
De dermatoloog is zeer deskundig en heel vriendelijk. Het Diakonessen ziekenhuis in Zeist is voor mij het beste ziekenhuis in de regio Utrecht / Amersfoort

Hr. E.K., 17-10-2017
Fijn en goed gevoel bij het geheel,dank daarvoor. Ga zo door.

Mevr. N.V., 17-10-2017
Ik vind de enquête wel wat snel gestuurd. Het was de eerste keer dat ik voor mezelf in Uw ziekenhuis kwam. De gehele gang van zaken is heel prettig verlopen en het contact met de arts vond ik uitermate plezierig.

Hr./Mevr. K.v.G., 05-10-2017
Een zeer plezierige en deskundige arts die zeer correct en punctueel is.

Mevr. L.v.L., 19-09-2017
Een compliment voor de prettige en persoonlijke behandeling van de huidarts. Ik ken haar al ruim 20 jaar als huidarts.

Hr. R.d.J., 19-09-2017
De oprit is een puinhoop. Wachtruimtes ogen slordig(niet vies) gewoon ongeorganiseerd. Snel en deskundig geholpen.

Hr. A.H., 19-09-2017
Erg vriendelijke arts die tijd voor me nam en goed adviseerde. Op de parkeerplaats op dit moment is onvoldoende plaats. Prettig: tijdens het wachten kregen we koffie

Anoniem, 14-09-2017
Mijn compliment aan de dokter. Bedankt voor uw begrip en behandeling

Hr./Mevr. M.C.B.., 08-09-2017
De afdeling dermatologie verdient een compliment voor de professionele manier van werken.

Mevr. K.v.d.P., 07-09-2017
De polikliniek dermatologie is heel goed! Vriendelijke mensen, begrip en aandacht voor de persoonlijke situatie.

Mevr. B.S., 07-09-2017
Betrouwbaar kleinschalig ogend ziekenhuis, houd de prettige mens gerichte sfeer vast. Doorgaan met de huidige manier van werken!

Hr. J.B., 31-08-2017
Het betrof slechts een ‘moedervlek controle’ en dat ging aangenaam. De arts legde nog even kort uit dat sommige moedervlekken wel erg donker waren maar de pigmentopbouw goed, dus geen risico veroorzaakten. Die korte heldere uitleg was aangenaam.

Mevr. B.H., 31-08-2017
TIP: Rokenden vóór entrée verwijderen: zeer slechte uitstraling én luchtvervuiling!
Zeer tevreden over behandeling van mijzelf en in dezelfde week, mijn man, weliswaar op andere afdeling.

Mevr. N.R., 31-08-2017
Je krijgt best veel aanwijzingen tijdens een consult. Zou fijn zijn om een samenvatting op papier te krijgen. Bijzonder vriendelijk en deskundig.

Mevr. J.H., 22-08-2017
Alleen een dikke compliment,ik had een fout gemaakt met de af spraak datum.
En mocht de andere dag gelijk terug komen.

Mevr. v.d.L.-H., 22-08-2017
Ik werd niet als oud mens behandeld Hoewel ik dat WEL ben). Er was zelfs even tijd om me aan te horen en een grapje te maken. Leuk. De dame die me ophaalde uit de wachtruimte, maakte een soort excuus dat een medewachtende zoveel kletspraatjes had en zijn mond niet een ogenblikje dichthield. Ik hoop dat ik niet snel weer terug hoef te komen, maar als het moet dan kom ik met het volste vertrouwen.. Mijn eerste 2 maanden, hier wonend in Zeist zijn mede hierdoor beter gegaan dan ik vooraf had kunnen denken

Anoniem, 08-08-2017
Polikliniek zeer praktisch ingericht .

Mevr. M.F., 20-07-2017
Uitstekende zorg verleend op afdeling Dermatologie. Werdt met vertrouwen en zorg behandeld. Privacy bij receptie en behandeling is goed. Deskundige zorg ervaren door artsen en verpleegkundig personeel.

Mevr. H.d.W., 13-07-2017
Over het algemeen heel prettig en ontspannen.

Mevr. N.v.V., 05-07-2017
Zowel dames bij de balie als de behandelend arts uitermate vriendelijk. Arts rustig, zeker, duidelijk, geduldig, vriendelijk, deskundig. Uiteraard in willekeurige volgorde. Je zou willen dat iedere arts zo met je omgaat.

Hr. A.T., 04-07-2017
Alleen lof voor snelle doorverwijzing en plaatsing voor deze afspraak.

Hr. J.V., 27-06-2017
k wordt altijd op de poli vriendelijk ontvangen. Ik kom er helaas wel regelmatig.

Mevr. M.V.V., 20-06-2017
Dermatologie slaagt met vlag en wimpel voor patiëntvriendelijkheid en deskundigheid.

Hr. J.B., 21-06-2017
Voor een operatie ben ik geattendeerd op allerlei zaken, die ik later ook in de meegegeven informatiebulletin heb gelezen. Prima, want ik heb daardoor de planning van de operatiedatum naar tevredenheid kunnen regelen.

Mevr. R.B.H., 15-06-2017
Compliment voor alle medewerkers die wij op diverse polikliische afdelingen hebben ontmoet,vriendelijheid en deskundigheid,zowel in Zeist als in Doorn

Hr./Mevr. K.v.G, 08-06-2017
TIP: de tijdschriften op de leestafels mag wat moderner met meer verschillende titels zijn. TOP:  prima een zeer aangename locatie. Snel, betrouwbaar een zeer vriendelijk.

Anoniem, 07-06-2017
TIP: Iets meer informatie vooraf over de wond na medicatie zou prettig zijn geweest. TOP: dat er koffie werd geschonken!

Anoniem, 02-06-2017
Diakonessenhuis ziekenhuis is het prettigste ziekenhuis dat we kennen.

Hr. M.Z., 30-05-2017
Ik ben blij met deze arts.

Mevr. W.I.A., 24-05-2017
We zijn naar tevredenheid en deskundig behandeld.

Hr./Mevr. G.V., 18-05-2017
TOP: Er werd mij verteld dat ik terug kon komen zonder wachttijd, zodra de aandoening weer zichtbaar wordt. TIP: onvoldoende plaats voor de fietsen.

Hr. B.v.K., 16-05-2017
Het consult was zeer efficiënt en zorgvuldig, goed werk!  Ga zo door.

Hr. T.v.B., 16-05-2017
Fijne benadering van arts en medewerkers

Hr. E.S., 12-05-2017
Goede en zorgvuldige kennisoverdracht.

Hr. W.d.J., 11-05-2017
Uitstekend ziekenhuis en een prettige behandeling

Mevr. T.A.F., 10-05-2017
Ik ben tevreden.

Hr./Mevr. K.K., 04-05-2017
TIP: Vervolgafspraak over 6 maanden kon ik nu niet maken, moet wachten tot augustus voor een afspraak in oktober.

Anoniem, 03-05-2017
Ik hoop dat Dermatologie een voorbeeld is voor overige afdelingen.

Mevr. H.v.M.-W., 02-05-2017
Prima service en zeer vriendelijk personeel

Hr. W.B., 02-05-2017
Alle medewerkers doen het pico!

Mevr. J.v.D.-B., 20-04-2017
Compliment voor deskundigheid en vriendellijkheid van de dermatoloog. Parkeren is lastig.

Hr. J.R., 12-04-2017
Prima team bij de dermatologie, van receptioniste tot specialist. Ontspannen, vriendelijk maar ook zeer zorgvuldige zorg

Hr. E.S., 04-04-2017
Alleen maar vriendelijke medewerkers gesproken, juiste diagnose en behandeling.

Hr. H.v.M.-W, 28-03-2017
Allen waren behulpzame en hadden een vriendelijke uitstraling. Arts was respectvol en luisterde naare mijn wensen. Goede communicatie in een vriendelijke sfeer. Fijn ziekenhuis,ik kwam er voor het eerst en alles was makkelijk! Misschien is de locatie niet voor elke patiënt in de omgeving goed bereikbaar.

Hr. H.v.M.-W, 28-03-2017
Compliment voor goede service en zeer vriendelijke behandeling.

Hr./Mevr. H.W., 28-03-2017
Tevreden: naast bekwaamheid is er ook ruimte voor humor. Tip: Er kan geen afspraak meer dan 4 maanden op voorhand gemaakt worden, wat ik onhandig vind want dan moet ik onthouden om de afspraak alsnog te aken, terwijl ik dat ter plekke zou willen kunnen doen.

Mevr. W.M., 14-03-2017
Prima serviceverlening, vriendelijk personeel en professionele specialist

Anoniem, 14-03-2017
Grote klasse voor de wijze waarop de arts met mijn situatie omging. Complimenten voor de wijze waarop ik ben geholpen.

Mevr. A.L.J., 03-03-2017
Vriendelijk geholpen en even de tijd voor geruststellend praatje, dus fijn. Zeer tevreden dus geen tips.

Mevr. J.R., 02-03-2017
Gewoon een prettige en deskundige organisatie met vriendelijke medewerkers.

Mevr. J.W., 01-03-2017
 Zeer tevreden. Tip: Verbetering fietsenstalling, betere lectuur in de wachtruimte (krant, algemene periodieken).

Mevr. E.K., 27-02-2017
Dermatoloog en assistente waren zeer vriendelijk! Duidelijk laten weten wanneer er een wachttijd is.

Hr. T.B., 21-02-2017
Tip: Patiënten duidelijker informatie geven als iets uitloopt. Zeer vriendelijk en prima personeel! .

Hr./Mevr. A.v.d.L., 17-02-2017
Complimenten voor de dermatoloog!

Anoniem, 14-02-2017
Moest een nieuw pasje maken bij de clientadministratie. Gelukkig had poli dermatologie begrip voor het feit dat ik te laat was: er stond een lange wachtrij bij de balie. Bij poli dermatologie zeer vriendelijk behandeld vanaf ontvangst tot en met doorgeven uitslag. Complimenten voor zowel de arts als de coassistente.

Anoniem, 07-02-2017
Door de duidelijk afspraak hoefde ik de centrale receptie niet te raadgeven. Ga zo door.

Hr./Mevr. H., 02-02-2017
Ga zo door.

Mevr. M.U.-d.W., 01-02-2017
Prima behandeling! Niets veranderen.

Hr./Mevr. H., 07-02-2017
De poli dermatologie krijgt van mij een compliment, omdat ik eigenlijk nooit hoeft te wachten.

Mevr. P.S.-F., 25-01-2017
De wachtkamer dermatologie is al jarenlang onveranderd.

Anoniem, 03-01-2017
Ik was zeer tevreden.

Anoniem, 02-01-2017
Zeer goede uitleg en aandacht en begrip van de klacht, heeft tijd en juiste aandacht en zeer kundig. Vriendelijk en behulpzaam.

Hr./Mevr. v.V., 30-12-2016
Zo doorgaan. Ook de bezoekers van het ziekenhuis kunnen bijdragen tot een goede sfeer in de wachtkamer/restaurant.

Anoniem, 27-12-2016
Goed ziekenhuis!!

Hr./Mevr. L.H., 15-12-2016
Aangenaam verrast dat de wachttijden zowel bij dermatologie, interne en bij de röntgen zo kort waren! Top!

Hr./Mevr. W.B., 12-12-2016
Waren alle artsen maar zo begripvol en gewoon de tijd voor je nemen en het luisterend oor ook super belangrijk.

Hr./Mevr. B.W., 02-12-2016
Ga zo door !!!!

Hr./Mevr. H.A., 02-12-2016
Dermatoloog werkt prima op tijd, is vriendelijk en deskundig

Hr./Mevr. D.M., 29-11-2016
Vooral: gewoon doorgaan zo

Hr./Mevr. N.B., 29-11-2016
Feed back is altijd goed, maar ik kan geen enkele bedenken, ik kom al jaren en elke keer ben ik zeer tevreden! Het behouden van hoge kwaliteit door aan de top te blijven is vaak moeilijker dan er te komen! Zuinig zijn op deze huidarts!

Hr./Mevr. T., 22-11-2016
Commitment om mij te helpen waardeer ik hoog.

Hr./Mevr. D.t.B., 15-11-2016
Top ziekenhuis!

Hr./Mevr. W.V., 11-11-2016
Zeer goede behandeling door de specialist.

Hr./Mevr. J.B., 08-11-2016
Goed en degelijk te werk gegaan. Als tip: een betere kapstok.

Hr./Mevr. J.K., 04-11-2016
Vriendelijke, adequate behandeling.

Hr./Mevr. M.K., 18-10-2016
Prettig en deskundig.

Hr./Mevr. W.d.J., 13-10-2016
Receptiemedewerker was erg vriendelijk en een geweldige behandeling.

Mevr. J.B.-v.D., 08-09-2016
Ik vraag speciaal naar deze dermatoloog, prima zo.

Hr. L.P., 20-07-2016
Van harte aanbevolen!

Hr. J.K., 22-06-2016
De dermatoloog heeft hier te maken met een uitermate tevreden patiënt.

Hr./Mevr. v.S., 12-05-2016
De arts nam voldoende tijd om te onderzoeken, goede uitleg over de behandeling en het vervolg daar op. Arts is erg vriendelijk en stelt je op je gemak zowel voor als na de behandeling. Lokatie Doorn is kleinschalig maar juist deze kleinschaligheid is mi het succes. Persoonlijke aandacht en de vriendelijkheid maken het verschil in positieve zin.

Anoniem, 11-05-2016
Receptenbriefje met websites adressen is handig. Complimenten voor de medewerkers in de zorg. Veel regels, toch compassie. Geef ergens met een bord aan of parkeren voor gehandicapten gratis is of niet. Geef bij het maken van een poli afspraak meteen aan hoeveel tijd er gereserveerd is. Dit gebeurt nooit in Nederland, vreemd toch.

Hr./Mevr. P.S., 04-05-2016
Complimenten voor het ongedwongen, persoonlijke en tegelijk deskundige contact.

Hr. R.B., 03-05-2016
Prima ziekenhuis, prettige sfeer, dienstverlening prima. Tip: meer parkeer ruimte bij de poli, ook voor de fietsen.

Mevr. d.K-B., 03-05-2016
Het is geen groot ziekenhuis dus voel ik me veilig.

Hr. H.U., 29-04-2016
De behandelend arts en de verpleegkundige kwamen zeer competent over en communiceerden zorgvuldig.

Hr. E.d.K., 25-04-2016
Hoewel de reden nooit een positieve is, voelt het altijd een beetje als thuiskomen in het Diak. Ik heb wel eens gezegd dat als ik ooit aangereden word, ik in ieder geval de kracht heb om het woord ‘diak’ tegen hulpverleners te kreunen.

Mevr. V.v.d.B-v.D., 19-04-2016
Mijn complimenten gaan naar de assistente. Zij vertelde mij dat de dermatoloog iets later zou komen omdat de vorige afspraak iets uitliep.
Vind ik erg attent.

Mevr. M.S., 13-04-2016
Prettige arts, luisterde goed, was vriendelijk

Mevr. B.B., 13-04-2016
Geweldige artsen en zorgverleners. Mijn compliment aan het personeel, niets is te veel voor deze hard werkende mensen. Mijn dank.

Hr. /Mevr. A.v.H., 12-04-2016
Ik vind alle zorgverleners top! Tip: de stoelen in de wachtruimte zijn killing voor ingezakte wervels.

Hr./Mevr. W.K., 08-04-2016
Helaas (ik ben sterk gehandicapt) wordt er regelmatig misbruik gemaakt van de daarvoor
bestemde 3 parkeerplaatsen.

Hr. / Mevr. N.M., 05-04-2016
Aardige arts met veel deskundigheid. Omdat ik het toch spannend vond heb ik alleen niet alle informatie kunnen opslaan en moest ik achteraf vragen om sommige dingen te herhalen. Wellicht zou ze achteraf nog een samenvatting kunnen geven. Verder alleen maar lof. Erg prettig gesprek en een fijne sfeer. Er wordt naar me geluisterd en ze kan ook goed een grapje maken om de spanning te breken. Mijn arts en de assistent zijn beide erg vriendelijk en begrijpend. Ik vind het erg prettig dat mijn klachten niet van tafel geveegd worden en dat er echt naar me geluisterd wordt. Dat gevoel krijg je vaak niet bij artsen, dus daarom extra bijzonder. De wachtruimte van de afdeling dermatologie is klein en onlogisch ingericht. Er is een tafel waar maar een paar mensen aan kunnen zitten en stoelen tegen de muur.

Mevr. d.B.-D., 05-04-2016
Ik ben erg tevreden en ervaar de behandeling als zeer prettig.

Anoniem, 04-04-2016
Er werd ruim de tijd genomen en ik had het gevoel echt gezien/gehoord te worden.

Hr. d.V., 29-03-2016
Compliment voor de aandacht en antwoord op mijn vragen.

Mevr. M.B.R., 22-03-2016
Zeer toegankelijk. Poli en arts

Hr./Mevr. T.v.S., 22-03-2016
Ik heb ook deze behandeling als prettig ervaren en goede voorlichting gekregen.

Mevr. C.T., 18-03-2016
De zorgverleenster was erg vriendelijk en maakte een gezellig praatje met mij over mijn schoenen, dit fleurde mijn dag op. Ik werd door al het personeel vriendelijk behandeld. Verpleegsters, receptionisten, aphotheekers en de dokter waren alle vriendelijk en gezellig. De parasollen bij de inschrijfbalie zien er een beetje vreemd uit. Ik vond het zelf niet zo leuk maar, misschien kinderen wel.

Hr./Mevr. J.O., 17-03-2016
Voor zover ik het kan bekijken is de dermatoloogeen kundig en inlevend arts. een litteken van 8 cm is niet meer zichtbaar. chapeau. Vriendelijke assistente, maar moeilijk telefonisch te bereiken. beloofde telefonische uitslag kwam niet binnen de tijd, maar werd goedgemaakt door persoonlijk en uitgebreid telefoontje van de arts.

Anoniem, 17-03-2016
Ik vind mijn dermatoloog een hele fijne arts. Alle begrip en geduld voor mijn situatie en ik heb alle ruimte gekregen om terug te komen als ik vragen heb. Iets minder routinematig handelen door de receptioniste geeft je een meer welkom gevoel.

Mevr. N.R, 08-03-2016
Ik waardeer de persoonlijke bejegening!

Anoniem, 08-03-2016
De arts had begrip ook voor de achtergrond waarom ik daar was en als ik vragen had of behoefte aan een gesprek dan kon ik altijd een afspraak maken. Een meelevende zich in de patient verdiepende arts, en dat terwijl ze uitliep met haar schema. Het parkeergeld vind ik wel erg veel zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Zeist.

Mevr. J.B.P., 07-03-2016
De assistente verdient een compliment voor haar vriendelijkheid en betrokkenheid tijdens het wachten op de arts.

Mevr. C.J., 07-03-2016
Er werd echt begrip getoond voor m’n situatie terwijl ik er helemaal doorheen zat!! De steun die ik kreeg was echt heel fijn! dankjewel

Mevr. V.S., 02-03-2016
Vriendelijk en deskundig, heldere uitleg, ervaren doktersassistente en deskundige arts. Er werd ook heel netjes gevraagd of de co- assistent mocht meekijken!

Hr. S.G., 18-02-2016
Professioneel, begrip en duidelijk feedback. Hadden plezier in werk denk ik en dat geeft vertrouw aan patient toe!

Mevr. v.M.-v.D., 16-02-2016
Voelde me begrepen, fijne dokter.

Anoniem, 16-02-2016
k wil u allemaal heel hartelijk bedanken voor alles!

Hr. B.M., 12-02-2016
Prettige ontspannen sfeer door al het personeel.

Hr./Mevr. I.C.W., 10-02-2016
Dank voor het luisterende oor. Ik had het gevoel serieus genomen te worden i.t.t. de behandeling ergens anders een paar maanden geleden.

Hr./Mevr. A.v.K., 08-02-2016
Het ziekenhuis kent vele afdelingen en poliklinieken. De becijferde bewijzering is prima, geen enkele moeite om de juiste poliklinieken te vinden. TIP: de wachtruimte van de poliklniek zijn klein en wat onrustig.

Anoniem, 08-02-2016
Duidelijk, vriendelijk en overzichtelijk. TIP: parkeerkosten en de breedte van de parkeervakken

Anoniem, 04-02-2016
Als iemand met een chronische huidaandoening wordt ik altijd als de meest deskundige van mijn specifieke situatie in het gesprek behandeld. Dat ervaar ik als zeer prettig. Veel assistentes die ik al jarenlang ken, herkennen mij ook, zijn altijd vriendelijk, altijd snel, geven goede informatie. Een vertrouwde omgeving in een groot ziekenhuis.

Mevr. J.B., 01-02-2016
Ga zo door.

Hr. G.S., 03-02-2016
Uiterst plezierig contact met specialist

Anoniem, 19-01-2016
Een erg prettige arts.

Hr./Mevr. C.P.O, 19-01-2016
Een hele fijne dermatoloog. Ze stelt je op je gemak en is erg lief

Mevr. M.t.H., 14-01-2016
Heel deskundige dermatoloog die vriendelijk, persoonlijk is en aandacht heeft voor de mens achter de huid. Heel fijn.

Mevr. D.K., 14-01-2016
Snel,op tijd en efficient geholpen. Fijn!

Mevr. J.M., 06-01-2016
Het was heel fijn om in de avond terecht te kunnen. Daardoor was de parkeerplaats niet druk, hoefde ik niet lang te wachten en verliep alles heel snel.

Mevr. J.M., 06-01-2016
Het was heel fijn om in de avond terecht te kunnen. Daardoor was de parkeerplaats niet druk, hoefde ik niet lang te wachten en verliep alles heel snel.

Mevr. A.V.M.L., 05-01-2016
Je word erg fijn geholpen

Mevr. A.G., 31-12-2015
Ontzettend bedankt!! Ik weigerde mij bij mijn klachten neer te leggen voor ik serieus genomen werd en u heeft mij niet alleen heel erg geholpen, maar ook echt het gevoel gegeven dat ik goed onderzocht werd. Ondanks dat mijn klachten nog niet helemaal weg zijn is dit voor mij al heel erg waardevol. Altijd hele lieve assistentes in het Diak. Leggen alles duidelijk uit, je kan alle vragen stellen en zijn erg vriendelijk.

Anoniem, 31-12-2015
De antwoorden betreffen een poliklinisch bezoek aan de afdeling dermatologie (locatie Zeist). Het ziekenhuis in Zeist heeft een goede, aangename inrichting en ik ben daar goed geholpen.

Hr. A.D., 31-12-2015
Houd het interieuronderhoud goed in de gaten: verven, plafonds, vloerbedekking, etc.

Mevr. M.M.B., 29-12-2015
Bijzonder vriendelijke arts die heel kundig over komt.

Hr./Mevr. v.V., 15-12-2015
Ik ben zeer tevreden maar hoop er nooit meer te komen ??????

Hr./Mevr. J.d.F., 09-12-2015
Zeer prettig ziekenhuis

Hr./Mevr. V.P., 04-12-2015
Ik kom al jaren in dit ziekenhuis. Heb nooit enige reden tot klagen gehad. Super prettige behandeling van mijn narigheden.

Hr. M.V., 03-12-2015
Uw herinneringsmail over een afspraak is echt van deze tijd TOP

Hr./Mevr. C.V., 03-12-2015
Complimenten aan alle verpleegkundige voor de rust en de warmte waarmee je behandeld wordt

Hr./Mevr. L.F., 01-12-2015
De artsis zeer vriendelijk en volgens mij deskundig. Compliment aan haar. De assistente is correct en vriendelijk.

Hr./Mevr. C.d.J., 01-12-2015
Prettig om als intro even een aardig gesprekje te hebben, stelt je op het gemak. Alles verliep prettig en vlot met aandacht voor de patiënt. Patiëntgerichte aandacht komt goed over. Tip: Actualiseren bladen en info materiaal.

Hr./Mevr. M.M., 17-11-2015
Ik vind het een hele prettige ervaring bij u in het ziekenhuis!

Hr./Mevr. d.V., 05-11-2015
ik ben erg blij met het diac, het is en blijft het enige ziekenhuis waar ik voor behandeling naar toe wil.

Hr./Mevr. R.d. N., 05-11-2015
Ik werd prettig behandeld en er werd de juiste hoeveelheid tijd voor mij genomen. Geen gehaast. Ik ben prettig en goed geïnformeerd.

Mevr.v.P.-S., 05-11-2015
Deskundig en snel geholpen. Rustige uitstraling

Hr./Mevr. v.d.L., 20-10-2015
Vriendelijk en goed behandeld..Goede informatieuitwisseling tussen artsen en daardoor snelle diagnose.

Anoniem, 07-10-2015
Zeer vriendelijke behandeling. Er werd in de wachtruimte koffie of thee aangeboden door een dame met een rijdend ‘karretje’
Of mijn mede-wachtenden wel of niet iets wilde drinken, iedereen vond het een hele mooie service! Prima polikliniek

Hr./Mevr. J.M.P., 07-10-2015
Compliment i.z. behandeling en uitleg en voldoende informatie.

Hr./Mevr. T.S., 07-10-2015
prettige behandeling.

Hr./Mevr. R.T., 01-10-2015
Goed voor elkaar. Volhouden

Anoniem, 16-09-2015
Prettig en vriendelijk ziekenhuis; gevoel niet als nummer te worden behandeld.

Hr. M.R., 21-09-2015
Fijn dat er zo goed geluisterd wordt naar de patient.

Anoniem, 21-09-2015
lles loopt perfect bij jullie. Tip: iets betere stoelen in de wachtkamer.

Anoniem, 17-09-2015
Ga zo door.

Hr./Mevr. B.L., 08-09-2015
Voor de dermatoloogalle lof. Buiten dat het een bijzondere aardige arts is vind ik haar zeer kundig. Ik voel me altijd even veilig bij haar. Iedereen op deze afdeling is bijzonder vriendelijk.

Mevr. M.B., 08-09-2015
Zeer kindvriendelijk, maakte het onaangename prettiger voor mijn dochter

Mevr. A.G., 25-08-2015
Zeer vriendelijk behandeld door de aios.

Hr./Mevr. B.d.L., 18-08-2015
Prettig geholpen.

Anoniem, 28-07-2015
het personeel en arts van de polikliniek dermatologie werkt heel ontspannen en in prettige sfeer in de omgang met de patiënten en met elkaar.

Mevr. K.L. 06-07-2015
Erg vriendelijk behandeld met de juiste info.

Mevr. O.O., 07-07-2015
Wachtrij bij aanmaken patientenpas is aan de lange kant. Er was maar 1 loket open waardoor een kwartier vroeger komen amper genoeg was. prettig ziekenhuis.

Hr./Mevr. J.v.d.W.K., 30-06-2015
Een en al compliment voor de arts. Dat geld ook voor de zorgverleners mijn compliment. Tip: maar dat is persoonlijk de stoelen in de wachtkamer misschien wat comfortabel als je lang moet wachten.

Hr./Mevr. A.O., 30-06-2015
uiterst vriendelijke mensen en een zeer deskundige dermatoloog die in `een ogenblik zag wat mijn probleem is en een juiste diagnose stelde. Terwijl ik al bijna een jaar aan het dokteren ben met de huisarts die niet wist wat het was.

Anoniem, 23-06-2015
Netjes, vriendelijk, op je gemak. Ik weet niet of het echt te verbeteren is maar het was druk, afspraken liepen een beetje uit, misschien had ik een beetje het gevoel dat je je moet haasten tijdens de afspraak.

Hr./Mevr. 12-06-2015
Sympathieke en deskundige specialist én receptie-assistentes

Anoniem, 04-06-2015
Degene die mij uit de wachtkamer riep stelde wel vragen maar stelde zichzelf niet voor. Arts was zeer vriendelijk en nam mijn hulpvraag serieus. Een anamnese werd niet echt afgenomen. Tip: Stel je voor aan patiënten. Communiceer over te laat open gaan van poli.

Mevr. C.C., 02-06-2015
Helemaal top.

Mevr. D.M., 02-06-2015
Erg deskundige arts! Tip: Op het moment dat eer arts uitloopt, dit eerder naar de patienten in de  wachtruimte communiceren.

Hr./Mevr. B.S., 28-05-2015
Vriendelijkheid alle betrokkenen.

Mevr. M.B., 21-05-2015
Ik werd als mens behandeld, niet als nummer. Goede en snelle hulp, het wordt zorgvuldig gedaan, en de zorg niet makkelijk of afgeraffelt

Hr./Mevr. M.v.S., 18-05-2015
ik kreeg op al mijn vragen antwoord en een goede uitleg. Ze kwam op mij heel deskundig over. Compliment hiervoor!

Hr./Mevr. G.B., 12-05-2015
Ik was onder de indruk van de snelle en precieze diagnose van de hoofdarts, terwijl dit een diagnose is die er om bekend staat dat die vaak over het hoofd wordt gezien.
Ik vond het fijn dat de wat jongere arts die de intake afnam goed overlegd met de hoofdarts. Dat stelde me gerust. Het duidt op een goede samenwerking tussen de artsen en dat is me ook bij onze zoon van 10 al eerder opgevallen, dat er enorm goed samengewerkt wordt tussen zusters en dokters, er is een prettige werksfeer in dit ziekenhuis en dat is van het hoogste belang voor een ziekenhuis. Ik vond de flexibele opstelling van de zorgverlener die de vervolgafspraak maakte heel goed. Ipv de afspraak 2 weken naar achteren te verschuiven vanwege vakantie van arts, sprak ze even met iemand en zorgde ervoor dat ik door iemand anders eerder gezien kon worden. Tip: Ik kreeg een doorververwijzing van mijn dokter. Nu wist ik vanwege recente opname zoon dat er eerst een patientenpas gemaakt moet worden. Dit is echter niet duidelijk bij binnenkomst. Er staat geen bord dat dit moet. Ik vroeg dus aan de receptioniste of ik eerst een pas moet laten maken. Dat bleek zo en alles liep gesmeerd. Maar ik had zonder die kennis direct naar Dermatologie gelopen.  Ergens bij binnenkomst zou vermeld moeten staan, dat bij eerste afspraak een patientenpas gemaakt moet worden bij afdeling nr XX. Misschien op het bord met alle afdelingsnummers: “Heeft u al een patientenpas?” of zoiets.

Anoniem, 07-05-2015
Ik ben erg tevreden hoe het op dit moment allemaal verloopt.

Hr./Mevr. J.S., 06-05-2015
Alleen complimenten. Ik vind de arts uiterst deskundig, vriendelijk en betrouwbaar. Ze geeft de indruk voldoende tijd beschikbaar te hebben voor de klachten waarmee je komt. Kortom: ik voel me altijd op mijn gemak. In het algemeen: Bejegening is steeds vriendelijk en adequaat. Het is helemaal plezierig als de zorgverleners ook nog gevoel voor humor hebben en vrolijk zijn!

Hr./Mevr. G.F., 06-05-2015
De wachttijden schermen werkten niet. Of vermelden dat ze niet werken of gewoon laten werken natuurlijk nu was het onduidelijk hoelang de wachttijd is. Koffie en thee tijdens het wachten is top evenals gratis parkeren!

Mevr. L.v.d.B.P, 30-04-2015
Niets dan lof!

Mevr. S.v.d.B., 21-04-2015
Ik werd heel vriendelijk begeleid door een meneer bij de receptie. Hij is meegelopen naar de juiste afdeling en omdat er een rij stond bij de ‘pasjes maken balie’ heeft de meneer me alvast aangemeld zodat ik niet te laat zou komen voor de afspraak. Heel fijn.

Mevr. G.J., 14-04-2015 De arts verontschuldigde zich voor het uitlopen van het spreekuur. Ik vond het wel merkwaardig dat ik vroeg in de morgen een afspraak had en dat het spreekuur toen al een half uur uitliep. Uiterst vriendelijke mensen, wel een belabberd kleine wachtkamer. de centrale receptie is een soort “Kalverstraat”te groot te druk te warm en rommelig. Dermatologie poli: prima!

 

Mevr. M.v.K., 14-04-2015
Ik werk zelf in een ziekenhuis waar er niet zo patientvriendelijk gewerkt word. Echt zeer prettige behandeling. Het wachten met een kopje koffie is lang zo erg niet ! Vriendelijke benadering, afspraak op tijd of wachten met duidelijke reden , koffie tijdens het wachten

Mevr. C.v.d.B., 09-04-2015
Bedankt dat je, ondanks dat je al vermoedde dat er niks aan de hand was, toch nog een second opinion bent gaan vragen bij iemand met een dermatoscoop. Dit gaf mij een dubbel zeker gevoel over het feit dat ik mijn plekje even heb laten checken in het ziekenhuis, en de uiteindelijke uitkomsten.

Hr. J.M., 09-04-2015
De heldere, duidelijke en bondige beantwoording van vragen op een adequate wijze geven een geruststellend gevoel ook al is het resultaat van de behandeling niet van wat er van verwacht/gehoopt werd.

Mevr. K.K., 07-04-2015
Te weinig ruimte om fiets te stallen, zelfs om 8.30 uur. Wel mooi veel grind maar te weinig ruimte voor fietsers. Verpleegkundige ging voor mij apart een recept ophalen, zodat ik niet achterin de rij moest aansluiten. Zeer plezierig.

Hr./Mevr. A.C.K., 07-04-2015
Dank voor de goede zorg en aanpak!! Correcte , goede behandeling, dank!

Hr./Mevr. N., 02-04-2015
Makkelijk parkeren!

Hr./Mevr. R.D, 26-03-2015
zeer vriendelijk en deskundig, er werd erg goed naar mij geluisterd.

Hr./Mevr. P.Z., 16-03-2015
Tip: ls er tussen intake, diagnose en afronding of behandeling een langere pauze/wachttijd ontstaat dan enkele minuten, laat dan de patient niet alleen in een klein kamertje wachten, maar ergens anders waar ruimte is of andere mensen zijn zoals de wachtkamer. Wat mij betreft hoeft e.e.a. niet zo formeel te gaan, maar het was wel vriendelijk en netjes.

Anoniem, 13-03-2015
ik heb geen enkele vervelende herinnering aan de ingreep en alles er om heen! ik voelde me echt verwend en verzorgd, hulde! snelle behandeling, weinig wacht tijd in de polikliniek, prettige sfeer!

Hr/Mevr. L.O., 04-03-2015
individuele en begripvolle aandacht. Ik kon snel terecht. korte lijnen, duidelijke afspraken die ook worden nagekomen. blij daarmee.

Hr/Mevr. v.S., 03-03-2015
Ik vind het een gewoon goed ziekenhuis.

Anoniem, 02-03-2015
Compliment voor de dermatooog, die alle tijd voor mij nam en zeer zorgvuldig met mij omging. Complimenten voor alle overige zorgverleners.

Hr/Mevr. W.S., 25-02-2015
goed behandeld zeer tevreden.

Anoniem, 25-02-2015
consult, diagnose, therapie was uitstekend.

Hr/Mevr. F.Z., 23-02-2015
warme vriendelijk medewerkers. open sfeer

Hr. W.V., 19-02-2015
receptioniste afdeling dermatologie kan wat meer vanuit klant nadenken en wat minder vanuit haar systeem. Complimenten voor alle artsen en assistenten voor hun aandacht en deskundigheid.

Hr./Mevr.v.H, 17-02-2015
ondanks dat ik ruim 30 min. later dan geplant werd geholpen werd er wel alle tijd genomen. Mijn kind werd aangesproken en niet ik als ouder super. Vind het erg prettig dat een kind wordt aangesproken als het om het kind gaat en niet de ouder. Mijn kind voelde zich serieus genomen.

Mevr.d.V.v.K, 12-02-2015
zeer goed, vriendelijk en doeltreffend geholpen! Veel waardering hiervoor! Dank!

Anoniem, 11-02-2015
Vriendelijk en adequaat

Anoniem, 29-01-2015
bijzondere prettige atmosfeer en ook een zeer deskundige assistente en goed in de omgang.

Hr./Mevr. W.V., 28-01-2015
Uitstekende leerling arts, nog betere specialist. Betrouwbaar, compleet,deskundig, vriendelijk, aandachtig.

Anoniem, 26-01-2015
iedereen zeer vriendelijk en goed op de hoogte van de voorgeschiedenis.

Hr./Mevr. v.d.B, 26-01-2015
Neemt echt de tijd en zeer vriendelijk. Je voelt je absoluut geen nummer. Iedereen is gemoedelijk, oprecht geintereseerd en zeer vriendelijk.

Hr./Mevr. v.D, 22-01-2015
Perfecte behandeling

Mevr. B.G., 22-01-2015
PeMijn compliment aan de rustige vriendelijke arts die me volkomen gerust stelde. Mijn compliment aan de vriendelijke dame aan de balie die een nieuwe foto maakte o de afschuwelijke foto te vervangen.

Anoniem, 20-01-2015
Buitengewoon vriendelijk en rustig. Had aandacht voor me en behandelde een aantal probleempjes direct. Erg prettig. Als er vertraging is (10 minuten), geef dan de juiste vertragingstijd aan (duurde nog 20 minuten….)

Mevr. M.v.A, 15-01-2015
Alle lof voor ontvangst en behandelingen

Hr./Mevr. T.W.J.P., 15-01-2015
Positief door mij in opengevallen plaats te laten behandelen waardoor ik niet terug hoefde te komen. Uitermate vriendelijke behandeling en daadkrachtig.Complimenten voor arts en verpleegkundigen.

Hr.B, 13-01-2015
Fijn team, prima

Mevr. E.K., 13-01-2015
Voor mensen met een spierziekte, ouderen ed zijn de stoelen te laag.

Mevr. J.v.S., 08-01-2015
Aardige gezellige arts die vertrouwen geeft en veel kennis heeft. Voor de zorgverleners geldt hetzelfde.

Hr./Mevr. v.D., 16-12-2014
Verbetertip: meer parkeerruimte.

Hr. D.M., 16-12-2014
Zeer vriendelijk, daadkrachtig en deskundig optreden.

Mevr. L.O., 11-12-2014
Toen de uitslag er eerder was werd ik meteen gebeld! heel fijn!!!!! Assistente van de arts heel prettige en attente vrouw.

Hr./Mevr. N.A., 10-12-2014
Compliment voor de ontvangst bij balie 5 en de goede zorg (koffie) en terwijl we te vroeg waren zijn we alsnog binnen korte tijd geholpen! Fantastisch!

Hr. C.B., 09-12-2014
Het was een extra drukke dag in het ziekenhuis. De rede werd duidelijk gemaakt en ik kreeg wat te drinken, prima werk geleverd. Tip: kijk nog eens naar de verschillende wat kleine wachtruimtes.

Hr./Mevr. F.S., 04-12-2014
Compliment voor de arts, ook voor de zorgverleners echt top. De rust en ontvangst, echt super

Anoniem, 03-12-2014
De sfeer en bejegening op de polikliniek waren zeer positief. Informatie over wachttijd op het bord vind ik een pluspunt. Ten opzichte van polikliniek Utrecht scoort Zeist vele malen beter!

Hr./Mevr. N.O., 27-11-2014
De wachtkamer is erg klein, je zit bovenop elkaar. Fantastische baliemedewerkster

Hr. E.T., 19-11-2014
Maakte een heel professionele indruk, niets op aan te merken. Het eerste contact laat in ieder geval een positieve indruk achter.

Hr./Mevr. d.R., 13-11-2014
Iedereen was zeer vriendelijk. Erg prettig!

Mw.v.R.-G., 13-11-2014
Ik hoop dat de arts nog lang blijft.

Mevr. E.d.C., 04-11-2014
Bedankt voor al de vriendelijkeheden. Vooral zo door blijven gaan.

Hr. L.W., 03-11-2014
Entreehal is een grote verbetering. Afsprakenhal is kil en nogal een rommeltje.

Anoniem, 02-10-2014
Goede bekwame arst neemt de tijd en luistert goed en legt het goed en duidelijk uit.

Mevr. K.P., 02-10-2014
Compliment aan de dermatoloog. Erg prettige arts, zeer deskundig en vriendelijk.

Dhr./Mevr. W.,01-10-2014 
Relaxte sfeer tijdens avondpoli. Ik vind de avondpoli bij dermatologie geweldig.

Dhr./Mevr. R., 23-09-2014 
Zowel de artsen en assistenten zijn altijd heel vriendelijk.

Dhr. J.C., 22-09-2014 
De arts was stipt op tijd. Hoefde niet te wachten. Goede behandeling.

Dhr. P.A., 18-09-2014 
Ga zo door!
Prettig om tevoren herinnering aan afspraak te krijgen.

Dhr./Mevr. A.N., 18-09-2014 
Deskundige dienstverlening, handelen correct en vriendelijk. Efficiente organisatie

Dhr./Mevr. P.B.., 17-09-2014 
Ik kon binnen 24 uur worden behandeld. Hulde! Dermatoloog bijzonder adequaat en geruststellend. Verbetertip: Beter informeren, wanneer wachttijd relatief lang uitloopt (dus na 20 minuten)

Mevr. G., 16-09-2014 
De sympathieke wijze waarop ik als patiënt werd behandeld in combinatie met deskundigheid sterkt mij dat het ziekenhuis in Zeist een waardevolle betekenis heeft in mijn regio. Mijn complimenten voor de wijze waarop je ontvangen en behandeld wordt.

Dhr./Mevr. Z, 10-09-2014 
Kleinschalig en open. Ga zo door!

Dhr. H.O, 28-08-2014
De arts geeft ruimte om te praten en te luisteren, geeft goede informatie op een rustige en prettige wijze waardoor alles heel begrijpelijk wordt en ik het idee heb als individu te worden behandeld en niet als een van de velen. De assistente heeft de korte vertraging prima uitgelegd en als men zoiets weet dan is wachten een stuk minder erg, als je maar weet waarom.
De dame van de koffie en thee zal een vrijwilligster zijn en doet haar taak met heel veel enthousiasme en charme, bravo!!!

Dhr./Mevr. G.M., 28-08-2014 
Goede arts en assistente: namen de tijd en luisterde goed

Mevr. v. T., 26-08-2014
Effectieve werkwijze: Ik werd exact op tijd binnen geroepen. De verpleegkundige ontving mij, gaf mij vast de nodige instucties zodat ik klaar lag voor de ingreep toen de specialist binnenkwam. Uitstekende samenwerking, professioneel

Mevr. v.B., 24-07-2014
Uitermate vriendelijke en respectvol behandeld en met veel zorg.

Dhr. H.B., 17-07-2014
Ik ben bijzonder tevreden over de behandelend arts.

Dhr./Mevr. W.v.H., 16-07-2014
Het doet mij altijd goed hoe ik ontvangen wordt, zowel door de coassistent als door de behandelend arts

Mevr. A. d. G, 1 juli 2014
Uitstekend ziekenhuis.

Anoniem, 3 juli 2014
De dermatoloog wordt door mij als een prettig arts ervaren die vrolijk en zeer doelgericht werkt.

Dhr./Mevr. S.B., 1 juli 2014
De arts had zich goed verdiept in de geschiedenis, bepaalde voor zichzelf goed of plekjes betrouwbaar waren, behandelde/benaderde mij als patiënt op een juiste/correcte wijze. Nam de situatie serieus, deed er niet te luchtig maar ook niet te zwaar over. Ik liep met een gerust gevoel de deur weer uit.

Dhr./Mevr. G.R., 27 juni 2014
Het personeel is bijzonder vriendelijke en behulpzaam. De sfeer voor een ziekenhuis is erg prettig.

Dhr./Mevr. I.B., 26 juni 2014
Hele fijne behandeling op de poli Dermatologie. Dank!

Dhr./Mevr. R.C.D., 26 juni 2014
De artsen waren enorm vriendelijk, kundig, begripvol en gingen goed om met ons zoontje van 2,5 jaren oud. We waren enorm blij dat we zo snel werden geholpen. We zijn blij met de flexibiliteit en de menselijkheid. Het was redelijk druk op de parkeerplaats; meer plaats voor auto’s zou fijn zijn.

Dhr./Mevr. J.C., 26 juni 2014
Compliment voor iedereen op de poli dermatologie.

Dhr./Mevr. D.S., 26 juni 2014
Ik werd heel vriendelijk en persoonlijk behandeld, het was perfect. Zo doorgaan, het kan niet beter.

Dhr./Mevr. J.v.B, 25 juni 2014
Ga zo door een vriendelijk gezicht doet wonderen.

Dhr./Mevr. T.v.B., 19-06-2014
Bij de balie moest ik ongeveer 5 minuten wachten vóór er een baliemedewerkster kwam. Het zou handig zijn als ze even een bordje zou neerzetten dat ze even weg is en over 5 minuten terugkomt. Zeer tevreden over de wachtkamer, kreeg zelfs koffie aangeboden. De dermatoloog is een bijzonder prettig persoon.

Dhr. S., 19 juni 2014
Het is prettig als de afspraaktijd klopt en de wachttijd verkort wordt. Prima contact met de arts. Duidelijk vriendelijk en professioneel.

Dhr. D., 19 juni 2014
Na anderhalf jaar pijn aan mijn been en 3 specialisten die mij eerder onderzocht hadden, zelfs een scan gemaakt, zag dr. Kuck in één oogopslag wat er aan de hand was. Fantastisch en zeer zorgvuldig i.v.m. controle huidkanker.

Mevr. S. 17 juni 2014
Het bord met de wachttijd hangt achter de wachtkamer bij de balie. Ik denk dat het beter is om het in de wachtkamer te hangen. Ik zag toevallig dat er iemand iets opschreef, maar het valt niet echt op waar het nu hangt. De wachttijd was overigens te verklaren door een spoed vergadering en werd door de arts verklaard bij binnenkomst. Netjes! Vriendelijk personeel.

Anoniem, 12 juni 2014
Arts was duidelijk.

Dhr./Mevr. M.v.d.Z, 3 juni 2014
Tot nog toe goed behandeld en snel een afspraak kunnen maken(geen lange wachttijden).

Dhr./Mevr. M.L., 3 juni 2014
Het was mij na het maken van de afspraak niet duidelijk dat ik op de vestiging in Zeist werd verwacht. Ik was in de veronderstelling dat ik in Utrecht verwacht werd. Maar bij de receptie van de polikliniek werd dit soepel opgevangen. Ik moest even wachten maar er werd door een aanwezige specialist tijd voor mij ingeruimd.

Dhr./Mevr. M.G., 3 juni 2014
Geweldig professioneel en klantvriendelijke, geduldige dames!

Dhr./Mevr. D.J., 15 april 2014
Ik vond het fijn dat ze het gevoel gaf alle tijd voor mij te hebben en ook alles wilde checken voordat de afspraak tot z’n eind was.

Dhr./Mevr. D.v.W., 15 april 2014
Goede zorgen en zeer vriendelijk behandeld

Anoniem, 3 april 2014
Wat een super team, meedenken, pro actief! Goed geluisterd, ik werd meteen geholpen. zorgvuldig aandacht besteed aan de fase hierna (pleister die niet nat mag worden, enz.) terwijl het om zo’n kleine ingreep ging.

Anoniem, 31 maart 2014
Zeer vriendelijke bejegening

Hr. C.v.H, 25 maart 2014
De ingang ziet er nogal rommelig uit vanwege de verbouwing – dit is wel begrijpelijk.
Zeer bekwame en menselijke ontvangst door iedereen vanaf de balie tot en met de apotheek.

Anoniem, 25 maart 2014
Snelle en vakkundige hulp

Mevr. V., 25 feb 2014
Hele plezierige arts, rustig en vriendelijk
De dame aan de balie van dermatologie was heel vriendelijk, belangrijk als je met een jong kind komt. Belangrijk was dat we op tijd behandeld werden, ivm werk en school daarna. Hele fijne arts die goed met mijn zoon omging.

Dhr. v.W., 12 februari 2014
Twee bezoeken die prima verlopen en veel vertrouwen geven. De houding van de drie betrokken hulpverleners was buitengewoon prettig.

Dhr. A. 10 jan 2014
Doe iets aan het oubollige interieur!
Geweldige medische dienstverlening!….en daar gaat het uiteindelijk om!

Mevr. P.-M., 29 aug 2013
Een heel fijn ziekenhuis !!!

Dhr. S., 8 aug 2013
Het Diak ademt een vriendelijke en gastvrije sfeer.

Dhr. A., 5 aug 2013
Afgelopen jaren diverse keren in het DIAK-Zeist geweest, voor mijzelf maar ook voor bekenden en telkens vriendelijk personeel en deskundig. ZHS. komt prettig en niet massaal over op mij.

Dhr. v.d. B., 11 juli 2013
Uitstekend geholpen.

Dhr. R., 9 juli 2013
Bedankt voor het prettige gesprek en voor de fijne omgang met mijn dochter

Mevr. P., 5 juni 2013
Uitstekende ervaring. Goed te zien dat er zoveel medewerkers in de zorg zijn die met plezier en aandacht voor de patient hun werk doen.

Mevr. P., 10 juni 2013
Complimenten voor de deskundige, respectvolle en uiterst vriendelijke bejegening van mij als patient , vooral door de behandelend arts en zijn assistente

Dhr. S., 30 mei 2013
Omvang vh ziekenhuis spreekt me aan. Behandeling was top. Vaker goede ervaringen met dit ziekenhuis gehad.

Mevr. D., 2 mei 2013
Ik vind de bejegening met name in Zeist altijd zeer vriendelijk en prettig. En het loop zelden uit.

Dhr. R., 9 april 2013
Gelukkig nog niet veel ervaring met uw ziekenhuis, maar de momenten dat ik daar geholpen ben geeft mij een vertrouwd gevoel.

Dhr. B., 8 april 2013
Prima polikliniek. Zit goed in elkaar, deskundig, klantvriendelijk, nette ruimte, makkelijk bereikbaar, direct geholpen.
Ga vooral zo door!

Dhr. R., 4 april 2013
Gelukkig nog niet veel ervaring met uw ziekenhuis, maar de momenten dat ik daar geholpen ben geeft mij een vertrouwd gevoel.

Dhr. v. O., 4 april 2013
Ik kom graag in het Diakonessenhuis, dit ziekenhuis heeft een vriendelijke, laagdrempelige zo je wil familiaire uitstraling

Dhr. V., 2 april 2013
Houden zo, prima. ‘Warm bad’.

Mevr. P., 18 maart 2013
Compliment. Adequaat, vriendelijk en to the point.

Dhr. P., 14 maart 2013
Complimenten aan mijn arts en verpleegkundigen

Dhr. C., 14 maart 2013
Het belangrijkste was dat ik de indruk kreeg dat mijn gezondheid centraal stond en er met aandacht/zorg is bekeken hoe het daarmee stond en wat er moest worden gedaan om deze goed te krijgen/houden. Vriendelijk en aandachtig behandeld.

Dhr. v. R., 14 maart 2013
Het Diakonessenhuis is mensvriendelijk dwz je wordt snel geholpen, correct en de sfeer is plezierig. Vriendelijke meelevende mensen helpen je.

Mevr. C., 11 maart 2013
De interesse die men had deden me vergeten dat ik patient was. Ik denk er met plezier aan terug.
De vriendelijkheid is opvallend, ook de koffie e.d. wordt zo vriendelijk aangeboden. Ik kom graag even zonder mankementen binnen.

Dhr. V., 11 maart 2013
Met zorg behandeld, en vrijwel geen wachttijd

Dhr. G., 4 maart 2013
Er werd goed meegedacht door de planning van de polikliniek die mij eerst in Doorn boekte maar na een afzegging me toch weer in Zeist én dezelfde dag kon boeken. Top!

Mevr. S., 27 feb 2013
Begripvol en een luisterend oor.

Hr. A., 25 feb 2013
Wat een metamorfose heeft het ziekenhuis ondergaan. Ondanks dat ik er liever niet kom voor iets, is de omgeving zeeer plezierig geworden.

Mevr. A., 20 feb 2013
Ik vind het diak goed bezig is en dat naast mijn arts …de rest van het ziekenhuis een compliment moet krijgen

Dhr. T., 14 feb 2013
Vriendelijk, begrip, weinig uitloop en goede uitleg over de te nemen acties.

Dhr./Mevr. A. 12 feb 2013
Al 11 jaar onder controle bij de dermatologen en altijd goed en gedegen geholpen!!

Dhr. W., 12 feb 2013
Vooral zo door gaan, heb prima ervaringen.

Dhr. S. 5 feb 2013
Mijn vrouw en ik ervaren veel vriendelijkheid en goede zorg!

Dhr./Mevr. v.d. W., 1 feb 2013
Betrouwbaar en Vriendelijk.

Mevr. D., 11 feb 2013
Ik voel mij erg op mijn gemak in het Diakonessenhuis! Ook vind ik de kunstwerken in de hal erg leuk.

Mevr. C.,  5 feb 2013
Er straalt rust uit. Ik zou graag willen dat de centrale huisartsenpost ook hier komt (polikliniek Doorn)

Dhr. de K., 5 feb 2013
De polikliniek in Doorn is geweldig! Zodat je niet altijd naar Zeist of Utrecht hoeft (vooral voor oudere mensen). Het interieur ziet er net, schoon en verzorgd uit. Door het kleinschalige is het persoonlijk, respectvol en overzichtelijk. Complimenten!

Dhr. O., 5 feb 2013
Als alle poliklinieken zo zouden zijn, ging je met plezier naar een ziekenhuis, bij wijze van spreken. Leuk dat op zo’n kleine locatie de zaken zo ontzettend goed geregeld zijn en de arts zo goed in de voorlichting is, duidelijk en met zorg wordt je behandeld. Heel prettig en geruststellend.

Mevr v. A., 31 jan 2013
Alles gaat volgens wens, rustig, vriendelijk en duidelijk. Alle vragen worden goed behandeld zover zij dat kunnen.

Dhr./Mevr. L., 28 jan 2013
Ik heb meerdere behandeklingen ondergaan in het diakonessenhuis en ben heel tevreden over de ontvangst, de behandeling en de controles.

Mevr. vd K., 28 jan 2013
De artsen en het personeel zijn altijd vriendelijk. Ik word door mijn behandelend arts herkend, en dat stel ik zeer op prijs.

Dhr. G., 28 januari 2013
Van een (uw) ziekenhuis verwacht ik deskundigheid, zakelijkheid en (enig) contact met de zorgverleners. U doet dat allemaal uitstekend. Overige zaken als parkeren en wachtruimten zijn voor mij oké als ze voldoen aan minimumeisen. Alleen het buiten betalen voor parkeren vind ik bij regen echt een min-punt.

Dhr. S., 72 jaar
Een goede interactie arts-patiënt kan m.i.sterk bevorderd worden door de mogelijkheid van inzage door de patiënt via internet van het volledige dossier inclusief de resultaten van diverse onderzoeken. Dit leidt tot goede voorbereidingsmogelijkheden van het consult door de patiënt. Effectief voor alle betrokkenen.
De voordelen wegen op tegen de mogelijke nadelen.
Dit geldt uiteraard niet alleen voor de dermatologie.
Maar iemand moet de spits afbijten..

 

 

Deel ook uw ervaring met anderen.